Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ארטיום דולגופיאט - צמוד קרקע: עדיין חולם על מדליה - מקור ראשון - גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל.

ארטיום דולגופיאט - צמוד קרקע: עדיין חולם על מדליה - מקור ראשון - גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל.. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. ארטיום דולגופיאט עם המדליה (דף הפייסבוק של הוועד האולימפי). כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. התעמלות מכשירים מוקדמות קרב רב.

אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. Born june 16, 1997) is an israeli artistic gymnast. העליתי את רמת הקושי צילום: בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world.

בספורט הישראלי בירכו את דולגופיאט: צמרמורת
בספורט הישראלי בירכו את דולגופיאט: צמרמורת from photo.one.co.il
אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! .ארט גרפונקל ארט פארוחסקי ארט פרחוסקי ארט קלאב ארטבאט ארטה ארטטה ארטיום דולגופיאט ארטיום דולגפיאט ארטיום דזיובה ארטיום פרחובסקי ארטילריה ארטיק ארטיק. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ארטיום הוכיח את עצמו כאחד המובילים. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע.

ארטיום הוכיח את עצמו כאחד המובילים.

התעמלות מכשירים גמר קרקע וסוס הסמוכות. עמית שיסל, הוועד האולימפי הישראלי). Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics. את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה. At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ארטיום דולגופיאט עם המדליה (דף הפייסבוק של הוועד האולימפי). העליתי את רמת הקושי צילום: אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. Pagespublic figuresports promoterfull time gymnasticsvideosארטיום דולגופיאט מדהים! דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי.

האם ארטיום דולגופיאט יעניק למדינת ישראל מדליית כסף אולימפית שנייה אחרי יעל ארד בברצלונה 1992 או אולי אפילו מדליית זהב שנייה אחרי גל פרידמן באתונה 2004? ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים.

מדליה היסטורית בהתעמלות: ארטיום דולגופיאט זכה בזהב בתרגיל ...
מדליה היסטורית בהתעמלות: ארטיום דולגופיאט זכה בזהב בתרגיל ... from ynet-images1.yit.co.il
Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: העליתי את רמת הקושי צילום: האם ארטיום דולגופיאט יעניק למדינת ישראל מדליית כסף אולימפית שנייה אחרי יעל ארד בברצלונה 1992 או אולי אפילו מדליית זהב שנייה אחרי גל פרידמן באתונה 2004? בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. .ארט גרפונקל ארט פארוחסקי ארט פרחוסקי ארט קלאב ארטבאט ארטה ארטטה ארטיום דולגופיאט ארטיום דולגפיאט ארטיום דזיובה ארטיום פרחובסקי ארטילריה ארטיק ארטיק.

© סופק על ידי הארץ ארטיום דולגופיאט עם שתי המדליות.

נבחרת הבייסבול, חנה מיננקו, ארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. התעמלות מכשירים גמר קרקע וסוס הסמוכות. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות העולם בהתעמלות קרקע, לאחר שסיים את תרגיל. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. צפו בביצוע המצוין שהציב את דולגופיאט בפסגה בשלב זה >> (תמונה: .ארט גרפונקל ארט פארוחסקי ארט פרחוסקי ארט קלאב ארטבאט ארטה ארטטה ארטיום דולגופיאט ארטיום דולגפיאט ארטיום דזיובה ארטיום פרחובסקי ארטילריה ארטיק ארטיק. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships.

דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. דולגופיאט זכה לציון של 15.033 והקדים את זאפטה ריידרלב מספרד שסיים.

היסטוריה בהתעמלות מכשירים, ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם ...
היסטוריה בהתעמלות מכשירים, ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם ... from www.davar1.co.il
At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה. התעמלות מכשירים גמר קרקע וסוס הסמוכות. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: .ארט גרפונקל ארט פארוחסקי ארט פרחוסקי ארט קלאב ארטבאט ארטה ארטטה ארטיום דולגופיאט ארטיום דולגפיאט ארטיום דזיובה ארטיום פרחובסקי ארטילריה ארטיק ארטיק. ארטיום הוכיח את עצמו כאחד המובילים. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא.

ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.

אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה. ארטיום דולגופיאט עם המדליה (דף הפייסבוק של הוועד האולימפי). כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. דולגופיאט זכה לציון של 15.033 והקדים את זאפטה ריידרלב מספרד שסיים. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. עמית שיסל, הוועד האולימפי הישראלי). ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של.